ما راوی سرسبزی این خاکیم

هر درختی که رشد می‌کند، در خاک این سرزمین ریشه می‌دواند و گره می‌خورد به حیات میلیون‌ها انسانی که در آن زندگی می‌کنند. هر چه این ریشه‌ها بیشتر شود، گره حیات ما نیز محکم‌تر و تنومندتر خواهد شد.

۱۵ اسفندماه، مصادف است با روز درختکاری و بهانه‌ای برای یادآوری اهمیت این ریشه‌ها؛ ریشه‌هایی که ما را به زمین وصل می‌کنند و زندگی را برای ما ممکن می‌سازند. این ریشه‌ها اگر از بین بروند، نه تنها زندگی ما، بلکه حیات این کره خاکی نیز نابود می‌شود. این روز فرصتی است تا به همه یادآوری کنیم که برای ادامه؛ لازم است که به درختان توجه کنیم، در حفظ و نگهداری آن‌ها تلاش کنیم و اگر می‌توانیم نهالی بکاریم تا ریشه‌های ما و نسل‌های بعدی ما محکم‌تر شوند.

روبیکا در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، تلاش کرده تا نقش کوچکی در در نگهداری زمین و ریشه‌هایش داشته باشد. ما به نیابت از ۲۸ میلیون کاربری که هر روز میزبانشان هستیم، ۲۸ اصله نهال سرو، صنوبر، بلوط، گلابی وحشی، ابریشم و ... در ۲۸ نقطه از این سرزمین از جمله اردبیل، خراسان، شیراز، تهران و ... کاشتیم و آن‌ها را به بچه‌های آینده ایران‌ تقدیم کردیم.

روبیکا
لزوم توجه بیشتر پلتفرم‌ها به کودکان
جشن بزرگ روز کودک روبیکا با حضور عمو فیتیله‌ای‌‏ها، مهیار مجیب (عمو نیما)، حسین رفیعی، حسین اکبری، داوود منفرد (دایی چپول) و دیگر چهره‌های هنری برجسته حوزه کودک و نوجوانان برگزار شد.
ما هم «هم‌مسیر» اتیسم هستیم
اتیسم اختلال پیچیده‌ای است که تشخیص آن ساده نیست. افراد دارای اتیسم زندگی و جهان متفاوتی را نسبت به دیگران تجربه می‌کنند