احراز هویت چیست و چرا انجام می‌شود؟

احراز هویت چیست و چرا انجام می‌شود؟

کسب درآمد، یکی از جدیدترین قابلیت‌های روبیکاست که امکان درآمدزایی از طریق تولید محتوا را برای کاربران روبیکا در سراسر کشور فراهم کرده است. درآمدی که در سرویس کسب درآمد روبیکا به دست می‌آورید از 20 هزار تومان به بالا قابل دریافت و انتقال به حساب بانکی است اما، قبل از دریافت درآمدتان باید یک مرحله مهم را با موفقیت پشت سر بگذارید: «احراز هویت».

احراز هویت چرا انجام می‌شود؟

به زبان ساده احراز هویت به معنای تایید اطلاعات هویتی شماست. در حقیقت، قبل از تسویه درآمد برای اینکه اطمینان پیدا کنیم درآمد کسب‌شده واقعا به دست تولیدکننده محتوا می‌رسد، نیاز است اطلاعات کاربران را صحت‌سنجی یا اصطلاحا، آنها را احراز هویت کنیم. این فرایند، درست مثل زمانی است که به بانک مراجعه می‌کنید و متصدی بانک قبل از نقل و انتقال پول، ابتدا نام و مشخصات، کارت ملی و اطلاعات بانکی شما را چک می‌کند و بعد از اینکه اطمینان حاصل کرد صاحب حساب مورد نظر هستید، تراکنش درخواستی شما را انجام می‌دهد.

احراز هویت در روبیکا چه مراحلی دارد؟

برای انجام احراز هویت در روبیکا نیاز است مراحل زیر را طی کنید:

- در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن روبیکا، گزینه «کسب درآمد» را انتخاب کنید.

- اگر کانالی در پیام‌رسان یا صفحه‌ای در روبینو داشته باشید و مجموع درآمد شما بیش از 20 هزار تومان باشد، به پیشخوان کسب درآمدهدایت می‌شوید.

- در پیشخوان، عبارت «اطلاعات هویتی»را لمس کنید.

- قوانین و مقررات کسب درآمد را مطالعه کنید و در صورت موافقت با آنها، گزینه «تایید»را انتخاب کنید.

- اطلاعات هویتی را با دقت وارد کرده، تصویر کارت ملی خود را بارگذاری کنید.

- توجه کنید که اطلاعات هویتی، شماره شبای حساب بانکی و کارت ملی باید با هم مطابقت داشته و همگی متعلق به صاحب سیمکارتی باشند که از طریق آن در روبیکا ثبت نام کرده‌اید و درآمدزایی می‌کنید. اتباع خارجی می‌توانند در این مرحله به جای کارت ملی، تصویر کارت آمایش خود را بارگذاری کنند. بعد از بارگذاری تصویر کارت ملی، اطلاعات را یک بار دیگر چک کنید و دکمه «تایید» را لمس کنید.

منتظر دریافت پیام احراز هویت موفق باشید

ما اطلاعاتی که شما ارسال کرده‌اید را بررسی می‌کنیم و نتیجه را از طریق پیشخوان کسب درآمد به شما اطلاع می‌دهیم. این مرحله ممکن است چند روز زمان ببرد، اما معمولا به سرعت انجام می‌شود.

بعد از دریافت پیام موفقیت‌آمیز بودن احراز هویت، می‌توانید برای برداشت درآمد و انتقال آن به حساب بانکی؛ به پیشخوان کسب درآمد روبیکا مراجعه کنید.

خبر خوب اینکه، احراز هویت برای هر کدملی فقط یکبار نیاز است انجام شود؛ این یعنی برای تسویه حساب‌های بعدی دیگر نیاز نیست این مراحل را دوباره طی کنید.

روبیکا
سرویس کسب درآمد روبیکا؛ تجربه یک درآمد شیرین و هیجان‌انگیز
روبیکا به تازگی سرویس کسب درآمدش را با امکاناتی هیجان‌انگیز دوباره راه‌اندازی کرده است.
۷ نکته طلایی برای تولید محتوا و کسب درآمد از روبیکا
نسخه جدید سرویس کسب درآمد روبیکا، مدتی است راه‌اندازی شده و خیلی‌ها را به فکر تولید محتوا و درآمدزایی از طریق آن انداخته است.